fredag 11 juni 2010

Smiles!

Hej!
Jag har hittat en smiles som jag tyckte passat till det som händer i panfu titta här!
USA För jo det är ju fotbollsVM i panfu!
För er som inte vet vad VM är för något så kan jag berätta att VM är världens
största tävling!
Häftigt va! I panfu akn man gissa på villken man tror ska vinna.
Och vet ni vad när jag skulle gå dit träffade jag en tjej som sa så här!
Love You Dad
Tryck på Hear me talk så kan ni höra henne prata!
Hihihi!
Asså just idag har jag lite fotbollsfeber precis som Max!
Jag tror nog ajg ska lämmna bloggen jag med! Bounce

Hihihi gick ni påden hihihihihi!
Det är klart att jag inte lämmnar panfu och bloggen!

Jag skulle alldrig göra det! Max borde tänkt sig för lite mer och frågat Ella om hon ville hänga med!
Max Max Max.... Crazy
Äch jag bara skämta jag menade inte den där!
Det var allt jag hade att säga Hejdå!!!

Hejdå hälsingar Emely101!

2 kommentarer:

  1. Hej1 Jag har en länk till några bloggar på min blogg. Kolla om ni är med.

    /Flora:)

    SvaraRadera
  2. Kan du hålla en hemlighet William?

    SvaraRadera

Hej!
Här kan ni skriva komentarer till mig och William568!
Vi godkänner bara snälla komentarer!

Skriv lugnt hälsingar från oss!